gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Függő

2009.02.24. 19:09 - felhővándor

Eleinte még elbújsz. Elmenekülsz a világ elől, hogy senki ne lásson, senki nem tudhasson arról, hogy mit is csinálsz valójában. Eleinte még mindent titok övez. Csak a tied, és senki más nem tudhat róla. Csak te vagy, és a dolog. Kettesben. Denki más nem láthat bele ebbe a kapcsolatba. Csak te tudhatsz arról, hogy egyáltlaán létezik ez a kapcsolat. Mindent elkövetsz annak érdekében, hogy elrejtőzz.

Eleinte még elbújsz. Aztán, ahogy folyamatosan elhatalmasodik rajtad, egyre kevébé érdekel, hogy ki tud róla, és ki nem. Néha megpillanthat valaki, mikor a mámorban úszol, de nem mondasz még semmit. Ha rákérdez talán még letagadod. Még eltakarod, de már kevésbé foglalkozol az elrejtéssel. Ha megtudják csak vállat vonsz, semmi több. De még mindig egyedül csinálod. Még mindig elrejtőzöl, de már nyitva hagyod azt az ajtót, amit eddig mindig bezártál, sőt még ellenőrizted is a bezárást, hogy biztos lehess benne...

De eljön az az idő, amikor már az ajtóval sem törődsz. Már nem rdekel. Már nem bírod nélküle. Nem számít hol vagy, kikkel, csak az, hogy vele lehess, a mámorral. De nyíltan még mindig nem mondod ki. Te talán még fel se fogtad, amit a körülötted élők kezdenek észrevenni: függő vagy. Persze, hogy nem vagy az! Hiszen bármelyik pillanatban leállhatsz. Hiszen visszafogod még magad. Nincs már a kezdeti titkolózás, de mégse tudja mindenki. Ahhoz mélyebbre kell süllyedni. És te tudod, hogy még mindig süllyedhetsz mélyebbre.

És meg is teszed. Hiába állítod, hogy te még mindig jól vagy, de közben csak még mélyebbre süllyedsz. Már nincs megállás. Elkerülhetetlen mindez. Már egyáltalán nem foglalkozol azzal, hogy ki tudja, és ki nem. Már egyáltalán nem foglalkozol velük. Csak őt szereted. Minden nélküle töltött pillanat maga a kínszenvedés, és minden mámorban töltött pillanat maga a földi mennyország. Már csak érte élsz. Minden nélküle töltött pillanatban utána áhítozol, minden vele töltött pillanatban egésznek érzed magad, s tudod, hogy ez maga az élet.

Így leszel függő lépésről lépésre. A végére minden összeomlik körülötted, ha megadtól képtelen vagy összedönteni. Nincs már világ, ami körülölel téged. Nincs már semmid. Nincstelenné leszel a világban, ami nélküled teremtetett. Te már a függetlenség világában élsz. Már nem érdekel, hogy ki milyen szemmel néz rád, nem érdekel már a megvetés.

Csak egy valami: hozzájuthass... Más már nincsen. A hiányon és a fájdalmon kívül nincsenek érzéseid. Nincsen már semmid. Csak a függőséged, mely éltet, s így vezet a halálodba.

Függő lettél, s te is tudod. Talán próbálsz még menekülni, de te tudod a legjobban, hogy innen már nincs hova menekülni. Már nem létezik az a csodás kinti világ... Megpróbálod? Hiába. Beletörsz. Minden erődet felemésztette már a függés...

Most már minden nyílt. Már nem bújsz el, hiszen minek. Nincsen már semmid, csak az életed...  A függőséged...

Eleinte még elbújsz. S észre se veszed, hogy hogyan mélyülsz bele, hogyan válsz a rabjává, és hogyan nyílik ki az ajtó, hogyan omlanak össze a falak...

Mert függő vagy...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr86963601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsitmás 2009.04.09. 19:57:42

és örökké függő maradsz. amióta megszülettél keresed. szabadságot szerelmet a társad. és a cucc tanít tanít ad egy hamis biztonságot miközben megöl széttép ha nem hagyod abba mikor eljött az ideje h hátat fordíts az illúziónak akkor viszlát elpusztít s mikor józan vagy úgyérzed valami meghalt benned és soha többé nem tér vissza........az az idő amikor még nem voltál képben... a gyerekkorodban... a tudatlanság áldás.....mégis erősebb vagy mint valaha mert már látsz dolgokat megéltél poklokat olyat tudsz amit csak kevesen mégse islersz közülük egyet se és az igazi teher mikor látsz már nemcsak nézel de ezt elviselni ehhez tökösnek kell lenni

felhővándor 2009.04.09. 21:14:08

és örökké függő maradsz... Bár az én történetem happy end-del zárult, mégis itt van minden pillanatban. Soha nem fogom tudni azt mondani, hogy túl vagyok rajta... Mert soha nincs túl ilyenen az ember. Örökké függő, bármennyire is tiszta... Ő már függő... Nem ember...

kicsitmás 2009.04.10. 13:58:42

ha megengeded én is mesélnék magamról habár már nemszokásom csak követem azt a kis belső hangot egy ismeretlentől egy ismeretlennek...........
nem ember......valóban......bár én sose éreztem magam embernek emberinek valahogy mindig más úton jártam mint a többiek a többség, sose éreztem magam emberek közé valónak és soha nem is fogom mert más vagyok.
Mostanában kezdek fellállni és a heti hét szívást(fű) heti 2őre csökkentettem ami persze még nem elegendő elkell teljesen hagynom és persze a cucc elhagyása önmagában még nem végcél. Sportolgatás már néha beficcen szétcseszett szervezetem big nagy örömére na és persze a nyugalom......... azt visszaállítani úgy h már látsz látod mi vesz körül biza nem egyszerű de mij nagyszerű mikor sikerül leküzdened sötét énedből egy darabot. Ámen

felhővándor 2009.04.10. 17:41:22

Bár nekem egészen másféle függőségem volt (nem drog/fű) én is úgy kezdtem, hogy próbáltam csökkenteni az adagot. De nem ment. Csak a teljes elvonás volt hatásos... Volt néhány kilengésem azóta, lelkifurdalással tele. Az a legnehezebb, amikor már leálltál, és olyan helyzet adódik, amit nem tudsz megoldani, és ismersz egy jó megoldási módot, ami neked használ, de azt nem teheted meg. Hát volt, amikor már nem bírtam nem megtenni újra... De borzasztó lelkiismeret furdalásom volt mindig, és természetesen magamnak mindig megfogadom, hogy ez volt az utolsó... Annyiból szerencsém van, hogy látom a nyomát, és így könnyebb emlékeztetni magamat...
Egyébként szerintem nincsen sötét és világos, jó és rossz énje az embernek. Az ember egyszerűen csak van, így egybe, és kész. És amit most még te is, és a környezeted is valami borzasztó negatív dolognak fogsz/fog fel, az a jövőben könnyen meglehet, hogy előnyödre válhat. Ha más nem, akkor a tapasztalatok, amiket függőként gyűjtöttél... Furán hangzik kimondani, de bármilyen szörnyű így utólag, én rengeteget tanultam belőle magamról és a világról, az érzésekről, és a bezárt ajtókról...

kicsitmás 2009.04.11. 09:49:08

Én sem választom szét a két oldalt mert egy egészt alkot és egyik nem létezik a másik nélkül bár valahol talán mégis szétválasztó egyszerre szétválasztható és nem.
Olyan tragikusan nem fogom fel h nyomok annyiból h amiket eltervezek nem csinálom meg..ami zavar persze mert már bőrömön tapasztalom nap mint nap az egészségem stb.... de úgy működhet h ha elvégzem azt amit kitaláltam és mellette hébe hóba de nem unblock mindennap. Hát igen a környezetem annak fogja fel de ezek beidegződések hiszen inni lehet lehet de szívni mért nem című kérdések válaszok: a fű az drog fiacskám stb mindenki ismeri ezekt a fajta szűlői nézeteket.
Engem is rengeteg mindenre tanít ezért sem/egyrészt ragaszkodom hozzá fincsi tiltott gyümölcs
süti beállítások módosítása