gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

közömbösség

2009.04.10. 20:44 - felhővándor

Hogy miért nem írtam már megint ilyen sokáig? Miért hagyom haldoklani ezt a blogot?

Egyszerűen közöbös lettem. Valahogy mostanában nem érdekel annyira a dolog. De ez így nem is igazán igaz. Eddig se nagyon érdekelt. Csak írtam, mert írtam. Mert voltak gondolatok, amiket írni lehetett. Mert voltak érzések, amiket le kellett írnom. Ez megváltozott. Már nem az a fajta szemetesláda a blog, mint ami eddig volt. Bár most lehet, hogy újraéled néhány kommentnek köszönhetően... :) 

És hogy mi is változott? Nos nem az, hogy van végre valaki, akivel mindent megbeszélhetek, akivel lehetek annyira őszointe, hogy már nincs szükségem arra, hogy írásban mondjam el minden gondom, bajom. Persze, ott vagy Te, tudom, köszönöm. Ugyanakkor mégse vagy ott. Sokszor, amikor a legnagyobb szükségem lenne rád, nem vagy sehol. De ez nem baj. Ez természetes, hiszen csak emberből vagy te is, és nem értem, hanem magadért élsz... És ezt mindenekelőtt szem előtt kell tartanom. Csak néha elfelejtem ezt végiggondolni. Bocsánat.
Szóval nem az változott, hogy van kivel megbeszélni, hogy lett valaki, aki amolyan "élő szemetesláda"... Sokkal inkább az, hogy kikoptak belőlem az érzések, a gondolatok. Úgy kb minden. Fura ezt kimondani, fura ezzel szembenézni. De akárhogy nézem sokkal sokkal közömbösebb vagyok, mint eddig. Elszürkült minden, annyira, amit már nem szabadott volna engednem. Egyszerűen nem foglalkozok a világgal, és semmi sem érdekel. Élek napról napra, és végig se gondolom, hogy mi mit jelent, hogy minek milyen következményei lehetnének. Semmi ilyesmit. Csak vagyok, és ennyi. Nincsenek már azok a gondolataim, mint eddig.

Belefáradtam. Belefáradtam abba, aki vagyok. Így most pihenek. Pihenek azzal, hogy nem az vagyok, aki vagyok. Megváltoztam, amit többen előnyösnek látnak. De akik igazán ismernek tudják, hogy ez most csak a lebegés az óceán vízén, az erőgyűjtés, hogy átúszhassak a túlpartra. Leszek én még az, aki valójában vagyok! De most pihennem kell... Túl sok volt a mostani időszak...

És ezért számolom a napokat, amikor elszakadhatok mindettől. Először az iskola, aztán az érettségi terhe, végül a család, az ország... És új életet kezdhetek, teljesen új közegben. És belül egyre inkább érzem, hogy én nem akarok majd visszajönni... De ez még nagyon nagyon messze van... Még előttem áll 5 hónap, amit ebben a közegben kell eltöltenem. Nem lesz egyszerű, de ez a lebegés, ez a közömbösség, érzéstelenség megvéd... Megvéd attól, aki vagyok. Megvéd a világomtól...

És nekem most csak egyvalamire van szükségem...: 1-1 pillanat biztonságra...

amit már melletted se mindig érzek...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr781058490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsitmás 2009.04.11. 10:14:09

vmit nagyon elakartam kezdeni írni ide de aztán elszállt dióhéjban akár én is írhattam volna amit írtál nem fennhéjázóként mondom csak egyszerűen ezt élem meg én is és már fél éve tart. Érzéketlen lettem minden íránt mert ha érzel sebezhető vagy és megis sebeznek mindig és mindig újra és újra de már nem érdekel csak rohannék a viharban esőben szélben és üvöltenék és jöhetne bármi és el is fog jönni már nics mit veszítenem és ez az ami feltölt erővel ugyanakkor világ legnehezebb dolga mert leakar húzni a mélybe.
De ha elbírom akkor átlépek egy újabb lépcsőfokot ami elengedhetetlen, ha az ember nem érzéketlen mikor annak kell lenni akkor viszlát lessz neki.Szal kell az a fajta én is aminek semmi sem fáj. ha nem engeded be nem tud akkorát karmolni persze akkor is kapsz sebeket mert ember vagy.... de ha hiszel vmiben és teljesen átadod magad egy eszmének már nem ember leszel....
.....legenda............ Rolling Stones - Gimme Shelter

kicsitmás 2009.04.14. 08:09:10

kibaszott gúny
kibaszott világ
kibaszott élet
nincs mit tenni
menekülni vagy harcolni
két kérdés egy válasz
nem változik semmi
tudom mi volt tegnap tudom mi lessz holnap
tudom mi van most
egyébként meg minek kérdezni minek
ugyan ki válaszol
mindenkit ugyanaz hajt
elrejtve
belül minden elvan rejtve
de nem az számít mi van elrejtve hanem amit teszel
ennyi
8ker
reménytelen formák az utcán
keménynek akarnak látszani erősnek
de csak félnek jobban mint te
nem erősek csak annak akarnak látszani
a kettő nem ugyanaz
megsebeznek próbálnak lenyomni
véres
gyere van két csaj vállaljuk be
még soha nem találkoztunk srác asszed nekem ez szint
viszlát
mintha egy darab húsról beszélnél
nincs semmi
erő tiszatság tisztelet?
már rég meghalt
halott
süti beállítások módosítása