gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

írásbelik után

2009.05.11. 21:05 - felhővándor

Egy hete reggel fél 8kor meglepődve tapasztaltam, hogy még az érettségik előtt is van áhítat. Hát mondhatni nekem nem hiányzott volna, ha nem lett volna, de már megszokhattam. Ezek voltak az utolsó iskolai áhítatok, amiken részt vettem.

Maga az érettségi nem volt vmi nagy újdonság számomra, hiszen már két előrehozottat csináltam, mondhatni rutinosan kezdtem. Magyar volt ugyebár hétfőn. Mikor elkezdtük felírni a lapra a nevünket kicsit hosszúnak találtam a feladatsort. Aztán mikor elolvastam a szöveget, aztán oldottam meg sorban a kérdéseket néztem, hogy most akkor ezt tényleg komolyan gondolták? Vagy mi csináltunk túl nehéz és elvont feladatsorokat, vagy nem tudom, de ez határozottan könnyű volt azokhoz képest. A szöveg sem volt rossz, és nem is volt olyan hosszú. Kényelmesen befejeztem, átnéztem. (Mint utólag kiderült lehet, hogy egy helyen nem lesz jó, mert én egy másik idézetet választottam... Meglátjuk mit mond majd a magyartanár). Aztán a következő feladatlapnál megnéztem az érvelés témát, és nekiestem. Ránéztem a versekre is, de úgy döntöttem, hogy nekem az hosszú. Megírtam az érvelést, 5 oldal lett végül, és mivel unatkoztam elolvastam a novellát. Jó volt, bár a feladat nem tetszett hozzá, jobb, hogy nem azt választottam... A bordalokat meg nem volt idegzetem végigolvasni se... Nem hogy összehasonlítani...

Következő nap matek. A könnyű feladatsor tényleg az volt. Lesz egy hibám, mert sikeresen benéztem egy mínusz jelet, de kb ennyi. A nehéz feladatsor azért elgondolkodtató volt. De azért nehezebbre számítottam. Megítélésem szerint olyan 4-5 billegős matekból.

Aztán jött a töri. Őszintén szólva könnyebbre számítottam. Az eddigiekhez képest itt szívatósabb volt a teszt rész. (Értem ez alatt, hogy tudni kellett volna, és nem lehetett csak úgy atlaszból meg forrásokból megírni... :S) Hát nem tudom, hogy mi lesz belőle. Majd meglátjuk... Az esszék viszont jók voltak, jól lehetett belőle válogatni. :)

Csütörtök pihi, angolosokkal nem beszéltem.

Péntek jött az emelt német. Nah, ez meglepő volt. Úgy indultam neki, hogy a 20% legyen meg, de ha nincs az se baj. Majd jövőre jobban fog sikerülni. :) Ahhoz képest, hogy emelt volt nem volt sokkal nehezebb, mint a közép. Jó, néha a feladatok kicsit mások voltak, de még ezt se lehet elmondani teljesen. Nem foglalkoztam némettel, mint érettségire készülés, de ahhoz képest nem lesz olyan rossz. Majd azért szóbelire vmit alkotok... Bár nem tom még mit, majd megoldom :D Meglepődnék, ha 5 lenne, de van esélye még egyébként... Ennyit arról, hogy emelt. A közepeseket meg szívatták. Új típusú feladatok, meg minden hasonló. Amit eddig ők nem is ismertek. Aki nem rutinos, az nagyon elbukhatta. Akárki akármit mond, nagyon sokat jelent az, hogy benne legyenek az emberben a feladattípusok... Onnantról kezdve már csak játék. Szegények azt mondták, hogy elég szar lett nekik :(... Mondjuk annyira szerintem nem volt gázos, bár a nagy különbséget nem éreztem a közép és az emelt között...

És igazából ennyi. Már csak a szóbelik várnak... De azok ráérnek még :D

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr461115851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása