gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Beszéljük meg a dolgokat!...

2009.05.18. 19:37 - felhővándor

Itt lett volna egy bejegyzés. De nem lesz. Lehet, hogy a későbbiekben újra megírom. De most már nyugodtan. Nem szoktam ilyet csinálni, írok, formázok, publikál, többet rá se nézek. De amit most írtam volna ide az valakinek nagyon bántó lett volna. Több volt benne, mint amit elmondtam szombat este, de neked elég annyi is. Tudom. És úgy is csak azért írtam, hogy megnyugodjak. Nem tudom mi lesz a folytatás, nem tudom hogyan, de töröltem azt, ami itt volt, és most ezt írom helyette. Rájöttem, hogy nem szabad indulatból írnom, mert nem jó. Túl élesen látom a dolgokat, elszáll az a bizonyos rózsaszín köd, és minden sarok kilátszik, élesen. És ez nem jó. Jobb a ködben, jobb egy kicsit önmagunknak hazudva. De legalábbis könnyebb, szebb. :) És sokkal sokkal boldogabb...

Remélem sikerül folytatnom ezt a filozófiát. Ha nem, akkor nem... De már csak 46 nap van hátra...

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr131130096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása