gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

uhh

2009.06.22. 19:57 - felhővándor

Uhh... Már egy hónapja nem írtam. Igazából fel sem tűnt... Vagyis hát gondoltam arra, hogy kéne írni, de valahogy mindig elmaradt. Mi történt az elmúlt egy hónapban?

Kezdjük az elején. Jun. 2én megtudtam milyenek lettek az érettségiim, és nem voltam boldog. Aztán sokat voltam Tnél, hogy tanuljak. Mert ott tényleg tanultam. Bátyó kicsit összetörte magát, hazaköltözött, gyógyulgat... Itthon a helyzet változatlan, igyekszem minél kevesebb időt tölteni a családi fészekben. Csajszikkal minden rendben, volt közben kisebb mosolyszünet, meg egymásnakborulás, de csak a szokásos... Pamacs meg még éldegél. Ja, meg voltak mászófalas rendezvények, és egy napon még kerestem is vele. Na jó, csak átmenetileg, de olyan jó érzés volt fizetést kapni :D Aztán szóbeli érettségi, aztán átadó, Hupikék Törpikék nézés 1000rel, pancsi Buncsu-kúton, túravezetői vizsga, bankett, és persze minél több idő Tvel... Amennyi csak kifér. :) Mivel bankett tegnap volt, Thez meg órák kérdése, és megyek, ezért utolértem magam. Tök jó :D

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr961201739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása