gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

alvás nélküli napok...

2008.08.04. 05:09 - felhővándor

Nem tudom miért, de újabban egyre kevésbé tudok aludni, és nappal is kezd úrrá lenni rajtam egyfajta tompultság. Nos ennek nagyon nem örülök, mert jó lenne nagyokat aludni, aztán másnap meg kipattanni az ágyból (vagyis felpattanni a földről), és rohanni, hogy este újra eldőlhessek. Nincsenek igazán feladatok mostanában, és talán ez az, ami zavar. Nincs meg a hajtóerő. Bárcsak lenne suli! Akkor olyan jól megvan minden, hogy mikor mit, és akkor azért nem alszok, mert egyszerűen nem jut rá időm, és kész. De most még időm is lenne, ehelyett még mindig itt vagyok. Pedig megpróbáltam aludni, de egy óra plafonbámulás után meguntam. Gondoltam nézek vmi filmet, hátha jó lesz, mert ált. elalszok rajtuk, de ez se jött be. Nem tudom mi van velem, de a testem felmond a megszokottaknak. Mintha kezdenék átállni valami olyanra, amiben nincsen sok alvás, és nincsen sok evés. És főként növényevés van, jó lassan, hálával. Eddig tök jóban voltam a testemmel, főleg az elmúlt időszakban, de most, hogy nem értünk egyet, kezdenek bajok lenni. És ráadásul karalábét is vagy egy hete nem ettem. (Egyszer eszembe jutott, hogy kéne enni, és azóta szinte folyamatosan ettem. Mindig csak keveset, de mindig ott volt a kakaó mellett) Jah meg a kakaófüggőségről is kezdek leszokni. Észre se veszem, hogy az esti adagok kimaradnak. A lényeg a változás. Talán jó is, hogy most, amikor van időm mindent szépen kitapasztalni. Pl. azt is, hogy meddig mehetek el. Mert múlt éjszaka előtti éjszaka nem igen aludtam, aztán tegnap sikeresen felkeltettek, na jó, azért normál adagot aludtam, de a pótlás nem jött össze, és akkor megint egy alvás nélküli éjszaka... Nem tudom a testem meddig bírja ezt. Lehet, hogy ha az elmémet lazítom meditációk során, akkor javul, tisztul a helyzet, mert mostanság estére igencsak be vagyok tompulva.
Jó, hogy ezt most leírtam. Már kapcsolom is ki a gépet, és megyek meditálni egyet. Ha alszok, az se baj, van még 3 órám. :) Viszont rájöttem, hogy jó ez a folyamat, amiben éppen vagyok, csak kicsit jobban oda kell magamra figyelnem, és ennyi. Ha megadom a testemnek amit kér, illetve amit nem kér, akkor egyenesbe fog jönni minden. Csak meg kell találnom újra a kapcsolatot az intuíciók alapján....

Szép jó reggelt, vagy az olyanoknak, mint én szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr69599311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása