gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ma kicsit más

2007.06.04. 11:02 - felhővándor

ez a bejegyzés kicsit más lesz mint az eddigiek. adhattam volna azt a címet is neki, hogy az az egy két pohár sör...

szombat este, biciklizés után történt...
nem ragozom inkább meszsire, mert miért is tenném... (pedig talán lenne mit)... hát elmebtem egy kicsit lazítani azzal a felkiáltással, hogy tanulni utána is ráérek, és tudok majd, úgy is itthonleszek egészen hamar. meg mert egy jó barátom hívott. szóval a lényeg a lényeg mentem. és nem csak folyékonykenyérrel ismerkedtem kívül belül, hanem megismertem Mézes Vilmost is. talán itt volt a hiba. illetve hiba nem volt. nagyon nagyon örülök ennek az ismeretségnek. csak hát... másnap reggel 4 óra 10re értem haza. ez volt talán kicsit későn. fél 5ig nem bírtam elaludni (megfordult a fejemben, hogy nekiállok tanulni, de szerencsére ezt inkább elvetettem) alig hunytam le a szememet, máris keltem háromnegyed 9kor. összeszedtem magam (ebben rengeteget segített egy hideg zuhany) és kicsit fájó fejjel, meg nagyon álmosan, mégis egészen normálisan kinézően szép fehér ruhában, esőben elmentem Isten tiszteletre. mielőtt beléptem volna gondolkodtam azon, hogy lehet, hogy most nem kellene mennem. (elég rég voltam, mindenféle lelki okból kifolyólag) de aztán mégis bementem. jó volt. és mégsem.

ez egy másik történet, hogy miért.
azt majd a következő bejegyzésben

utána féldélben hazajöttem, és mentünk tatabányára. Környezetvédelmi világnap. barlangászoknál kezdtem, aztán mentem ZSzKsokhoz, aztán vissza barlangászok... nagyon nagyon fáradt voltam, meg még egy pöppet másnapos is. hú... soha többet ilyet. amikor 15 ember egyszerre kérdez hülyeségeket, és azt se tom, hol  áll a fejem, meg tiszta fáradtan megoldókulcs nélkül a saját TUDÁSOMRA támaszkodva javítsam ki a teszteket...
mégis azt mondom jó volt. bár jövőre talán alszok is. utána este haza. nem akartam a többiekkel kocsmázni menni, mert nekem még tanulnom kellett... ugye ami elmaradt előző este. szóval hát hazajöttem, ebédeltem, és benyomtam a gépet. kis msn, mert az ugye kell... meg mert írtak többen. aztán amikor ott voltam, hogy akkor megyek tanulni, de előtte egy picit pihizek felkeltem a székről és összeestem... NEM, nem voltam kimerülve egy kicsit sem...
11kor szólt a telefonom ébresztője, így hát felkeltem, kikapcsoltam a gépet, és megfordult a fejemben, hogy lehet, hogy tanulni kellene. de mégsem, mert a gépig alig bírtam akkor elmászni. szóval enniyt arról, hogy milyen jó kislány vagyok, és mennyit tanulok a vizsgáimra... meg a no alkohol kampányról....

jah a vicc az egész szombat estében. anyum hozott haza vasárnap, és ahogy jöttünk, mondtam neki,hogy fáradt vagyok. erre ő megkérdezte, hogy tegnap éjszaka ennyit olvastál/tanultál? azaz itthon mindebből, hogy nem voltam itthon semmit nem vettek észre... szerencsére....

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr492263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása