gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

lézersó :P + minden egyéb

2007.08.26. 19:43 - felhővándor

AKi ott volt, az tudja, aki nem volt ott az nem tudja, de addig jobb neki, amíg nem tudja.
A lényeg: laser show beharangozás, hogy überfasza 3d, meg minden hasonló, erre valamit krákogtak egy falra vetítve (erősen 2d-nek hangzik, igen) ugyanazt ismételve sokszor, és komoly formákkal, mint "fly, tunel, book, moon stb..) szóval ratyi volt az egész...
ha leülök valahova, és nézem a május 1-et, akkor azon különb lézer show-t látok. monst mindennek az értékelése laser show... ugye Bozsi?

aztán még mi is volt... jah hazafelé... hát ifiről egészen időben hazaindultam. nem is volt hiba. csak hát olyan messze van, hogy sok időbe telt (még éjfél előtt indultunk, talán 11 után egy kevéssel, és én fél-háromnegyed 3 között értem haza)
közben kiültünk Gergővel a Tó partjára, a kedvenc helyemre (szabadstrand mellett) sokat beszélgettünk, és nagyon jó volt beszélgetni. Hiányzott már ez az érzés, tényleg...
Tekertünk előtte egy kicsit a Tó parton (mert ez a tó megérdemli a nagybetűt)... Poénos volt. Szép sötétben, értelmes lámpa persze egy szál se, szóval úgy saccoltuk, hogy merre is van az út...
utólagosan is köszönöm a szép estét!

aztán akkor mi is volt még...
hazajöttem, gép be (bocs, kicsit travian függő vagyok) és építi a faluját, megy farmolni, meg ilyenek. Be is jött, szépen ment midnen. Rájöttem, hogy másnap reggel 6kor kelés van, tehát aludni kéne. De még nem is olvastam aznap, így olvastam kb 4ig... 6kor meg tényleg keltem. Komoly reggel volt az biztos...
kb ennyit a péntekemről

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr15149628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása