gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hétvégén a hét elejéről

2007.09.22. 18:14 - felhővándor

Hétfői napom teljes kudarc volt. Minden téren. Suliban teljesen kész voltam, ennél nullább már talán nem is lehettem volna, de azért milyen jó nekem, írtam szépen dolgozatokat, amikre ugyebár előtte egyáltalán nem sikerült készülnöm. Mondjuk Fohner Éva tanárnő hiányzásával nyertem egy kis időt, de még mindig kevés volt. Nap közepére teljesen rosszul voltam, aztán 7. órára valahogy jobban. Hazajöttem, ettem és mentem KRESZ-re... Most csak negyed 7ig tartott, de így is szenvedtem már nagyon...
Kedden valami hasonló volt kb, plusz egy eléggé nagy megkönnyebbülés délelőtt, este meg teljes összetörés. Ezt most nem részletezném, kb a szokásos, majdnem elmentem hajnali 2kor sétálni, de végül inkább maradtam itthon, nem akartam kockáztatni a hétvégémet. (zuhogott az eső) Leírtam néhány dolgot, kicsit jobb lett utána, aztán meg imádkoztam. Sokáig, ima közben aludtam el. Jó volt így elaludni...
Szerda, olyan rég volt, már alig emlékszem. Teljesen feketében mentem suliba. Ill. a bakancsom nem teljesen fekete :S Kb márciusban csináltam ilyet utoljára... Enyhén érződött mindezen az előző éjszaka, ami voltaképp aznap hajnal. Hittan óra kifejezetten nemjó volt számomra... Bár ez teljesen lényegtelen. Hazajöttem, filmeztem meg ilyenek, mert nem volt semmihez erőm, és 8 óra után próbáltam pihi. Tanulás megint kimaradt...
Csütörtök. 3 éves ismétlőteszt magyarból (igen siralmas, nem tom hogy lesz ebből OKTV), töridoga úgy, hogy aznap a 3 óra, és előtte 15 perccel még más korszakról beszéltünk (fogalmam sincs, hogy milyen lett, nem szeretném viszont látni, mert igen rossz állapotban voltam, mikor írtam) Délután tesóimmal beszélgettem egy kicsit, miután hazajöttem fogdokitól meg harmonikáról. Jól esett. Megcsörgettem Árpit. Bocsánatot akartam kérni tőle azért, amiért vasárnap annyira nem voltam jó. Végülis jó egy óra múlva hívott vissza, beszélgettünk 1 óra 11 percet (új egyhuzamban telefonálási rekordom), és sokkal sokkal jobban éreztem magamat utána. Este könnyebben aludtam el, és minden valahogy kicsit pozitívabb lett. Köszönöm Árpádom!
Péntek. Autómentes napi rendezvény, gyerekekkel egész délelőtt. Nem mondom, hogy nem volt jó, mert csodálatos volt, bár eléggé lefárasztottak sokszor. Nem baj, szokni kell az ilyesmit. Délután esedékes lett volna egy beszélgetésem, de végülis elmaradt. (már nem számolom, hogy hányadszor, csak ki fogunk futni az időből...)
délután/este... KOCERT::: :D
erről majd egyszer külön. ha lesz rá energiám.
haza, fél5kor alszik, 7kor kel. Szombat. Civil nap. Egész nap nem csinál semmit, és úgy érzi elpocsékolt egy napot. Tényleg így van. Most éppen itthon vagy fél óráig még, aztán koncert megint.
holnapot meg még nem tudom, hogy hogyan fog alakulni. IT-re szeretnék menni, bár ha megint sikerül olyan rengeteget aludni, mint eddig, akkor lehet, hogy kihagyom. Vagy nem. Meglátjuk...

Koncert nem volt olyan nagy számomra. Valahogy hiányzott belőlem a buli hajlam most... :S de hát van ilyen. Vasárnap mentem Istentiszteletre, igaz kicsit (nagyon) megkésve. Mivel később indultam a kelleténél itthonról bicóval mentem, ami eredményezett egy kisebb asthmás rohamot. Öröm volt. Végülis a keresztelő végét végighallgattam a templom mellett ülve, szedve össze magamat. Történt egy érdekes eset, amit inkább most nem írok le ide, de ha valakit érdekel, akkor szívesen elmondom neki...
Vasárnap délután teljesen ki voltam ütve, aztán sütöttem sütit, utána pancsi, közben szigorúan Elektra olvasás, aztán be az ágyikóba, és vége a napnak. A tanulás már megint kimaradt... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr8173229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása