gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Közelebb....

2007.10.30. 21:00 - felhővándor

Pénteken, 26-án nem mentem suliba, ehelyett Tatabánya - Közműben töltöttem az időmet. Sokak állítása szerint nem haszontalanul, de ezt rádbízom...
És hogy mit is csináltam?
A Közelebb a Természethez c. egész napos előadássorozaton voltam előadó. Kicsikkel beszélgettem az ízeltlábúakról. Kicsit nehéz volt az első, mert szokásomhoz híven jól felkészülten mentem oda (azaz semmit nem tudtam, hogy hogyan akarom csinálni, előadás előtt 10 perccel írtam egy vázlatot). Bejöttek a gyerekek, kiosztottam nekik képeket, amiket előző nap anyummal válogattunk össze, csupa csupa ízeltlábú makro kép (és itt köszönet a Tatai Ref. Egyháznak, hogy lehetőséget adott a képek kinyomtatására, és laminálására, és köszönet bátyámnak, hogy mindezt meg is csinálta helyettem). Elkezdődött. Az első csoportom fele rögtön késett, így nekik nem jutott kép, mert megkapták a többiek. De sebaj. Egészen jól elvoltunk, beszélgettünk az állatokról, meséltem nekik, lekötötte őket. Úgy kellett elhadarnom az utolsó 5 képet (31 volt összesen) mert kicsúsztunk az időből. A második volt a legnagyobb csoportom, 63 fő, óvodás. Kihívás volt benne, de boldogultam velük, kicsit zizegtek. Összesítésben jól sikerült  a nap. Nem tudom hány ember fordult meg nálam, és hallgtott meg, de sok.
Külső vélemények szerint: tanároknak tetszett, sok érdekeset mondtam, gyerekeknek tetszett, Andris is jó véleménnyel volt róla, a szervezőség azt mondta, hogy pozitív visszajelzésekett kapott, várnak jövőre is, ha meg tudják rendezni az eseményt...
Tök boldogan jöttem haza, aztán beszéltem kicist Balázzsal, majd elmentem moziba Antival, de előtte teljes lebukás, hogy kihagytam a fáklyás felvonulást... Egyébként az 56 csepp vért néztük meg. Nekem bejött...
Utána beszélgetés a szereplőkkel, de itt kezdődik a következő bejegyzés...

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr85213621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása