gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Eger

2007.10.31. 18:29 - felhővándor

Volt, jó volt, élveztem, csak rám ne tört volna a fejfájás egyik délután. Tartottam előadást a Tatai Vár-ról, többiek azt mondták, hogy nagyon jó lett, meghallgattam rengeteg előadást különböző várakról. Élveztem és kész, csak kicsit sok volt egy idő után. Viszont összebarátkoztam több emberrel, ami nagyon jó. Láttam 3 elfelejthetetlen embert. (Még gyakorlom, hogy ha nézek valakit, akkor ne az auráját kezdjem el nézni... ) Kicsit elfáradtam, de ez szerintem teljesen természetes. Azért a napirendünk igen kötött volt. Megtanultam Gárdonyi Géza titkosírását, barangoltam a vár kazamatáiban, végigjártam a Kisnánai Várat, meg stb stb... Ami csak belefért szombattól keddig... Jah és egy feszület alatt aludtam. Első nap nagyon zavaró volt (egy katolikus fiú koleszban voltunk) Minden tele feszületekkel, bibliai idézetekkel, szentek mondásaival... Utóbbi kettővel nem lett volna gondom, csak éppen olyan erőltetettek voltak... Ennél még én is jobbakat mondok. De mindegy. A feszületeket meg megszoktam, ebben segített Árpi barátom, akivel még első nap beszéltem telefonon... Végre... Ami fura volt, hogy vasárnapi IT hiányzott. Egyszerűen éreztem a hiányát. Ezért kedden hazajöttem, és jól mentem is IT-re, igaz ebbe közrejátszott az is, hogy Isti tartotta... Nah mindegy... Lényeg az, hogy itthon, fejnövesztés után kis pihi, aztán készülünk OKTV-re... Mert megérdemlem.

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr16214521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása