gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

egy üres lap, és egy nem üres lap...

2007.11.18. 22:16 - felhővándor

Múlt hét pénteken nagy zűrzavar volt bennem. Teljes volt a káosz, ez látszott az egész napomon. Este Dávidtól úgy nyeltemm az energiát, mint még talán soha sekitől...
Előtte reggelente egy ima után - melyben mindig benne van egy kérdés, kérés - felcsaptam valahol a Bibliát, ráböktem valahova, elolvastam a verset, próbáltam megjegyezni, kicsit elgondolkodtam rajta, végigkísért a napomon, aztán este újra elolvastam, megértettem, és a napomat is valahogy kicsit másként értelmeztem. Így lettek teljesek a napok. Nagyon ráillett minden üzenet a napra, a kérdésre, mindenre.
Múlt hét pénteken is így indult minden. Reggel még csak késésben sem voltam, ami azt illeti 6 perccel hamarabb elkészültem, így leültem nyugodtan, elmondtam egy imát, és szokásos módszeremmel kinyitottam a Bibliát. Előtte lévő éjszaka rengeteget gondolkodtam (társ, tesók, indigók, kristálygyerekek, Árpi, Dani, ádvent, magány, miért?, köszönöm) és ezek mind mind megjelentek az imámban. Valahogy folytatása volt az előző éjszakainak. A lényeg, hogy egy kérdéssel a fejemben, ami most nem számít, kinyitottam a Bibliát. Ránéztem. (Jah nyitás mindig csukott szemmel...) Két üres oldalt láttam. Se jobbra, se balra semmi... Hirtelen azt hittem valami nem stimmel. Itt kezdődött a két-ség-beesésem. Csak bámultam az üres oldalt, és nem tudtam, hogy ezt mire véljem. (A válaszra rengeteg alternatíva született, de ezt kihagyom most). Egész nap elkísért az az üres lap, a kérdés, és az értetlenség. Este Dávid annyit mondott minderre, hogy egyértelmű, azt jelenti válasszak a két út között - Ó/Újszövetség - de ezt akkro még nem fogadtam el, megint újabb és újabb válaszokat gyártottam. Azóta nem nyitottam ki így a Bibliát... Tegnap este teljesen más célból, de valahol annak is van köze mindehhez. (Péter vallástételét kaptam). És ma este egy rövid ima után felcsaptam, és amit megláttam az az Újszövetség könyveinek felsorolása, illetve Máté evangéliumának kezdete volt... Kicsit átüt az Újszövetség felirat is... Dávid igazad volt. De kellett nekem ehhez több mint egy hét, hogy felismerjem. Most már tudom mit jelentett, és a sok kérdésre is mindez válasz. Köszönöm.
Most este ez a nemüres lap rengeteget változtatott... Vége a kétségnek (ami miatt nem tudtam elmenni múlt héten Istentiszteletre, egyszerűen nem engedett, ma pedig csak nehezen, és sok nehezítést kaptam hozzá), vége a kétségnek, vége a kétségnek. Ez így háromszor megismételve teljes...
Ha vége a két-ségnek az csak egyvalamit jelenthet. Eljött az EGY-ség ideje...

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr56233594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása