gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hiányzol

2008.05.14. 20:55 - felhővándor

"Hitem az élethez benned feszül
Imádlak kívül, belül,
Áldozatul mit hozzak?
Napokat, csillagokat?
Ysmered már gyarló lelkem
Zokogva kérlek, ne hagyj el egnem
Oda értem, ahonnan indultam, de vajon nélküled?
Látom szenvedsz, és én is veled!"

Tőled kaptam, s nem adtam érte semmit. Mégis megfogalmaztad az érzéseimet. Örülök neki, hogy még bírod. De valamit tudnod kell. Én egész életemben várni fogok rád, mert nekem más nem kell. Ha most ebben az életben ellöksz magadtól, akkor a következőben jövök majd el érted. Remélem, adsz egy esélyt. De ha nem, akkor nem. Kín minden nem veled töltött perc, és kín az egész életem nélküled, de ha neked ez kell, vállalom. Érted. Értünk.
Köszönöm, hogy megfogalmaztad akkor, amit én most nem tudok szavakba foglalni.
Légy áldás áldásom!
még mindig nagyon szeretlek... nagyon.... remélnytelenül

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr72469056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása