gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

meg mindig elek

2008.09.02. 13:05 - felhővándor

Meg mindig elek, itt nemeteknel, viszont netem nem nagyon van, szoval ne csodalkozzatok, hogy nem irok. Foleg mult heten, amikor nem voltak itthon a szulok, mert kiruccantak Salzburgba operafesztivalra. Telnek a napok, meg 6 napom van itt, aztan megyek haza. Akkor majd zaklathattok mindenfelevel, bar idom nem nagyon lesz, ahogy kinez. Szinte rogton Matrahaza :D Jo lesz, en tudom... Csak a muzeumokat hagynank ki...  Nah mindegy... A lenyeg, hogy kiakadtam amikor nemetul almodtam, es mar nemetul gondolkodom. Nem is tesz jot nekem, hogy itt magyarul irogatok... Szivesen maradnek meg, mert nagyon jo, hihetetlenul kifogtam, de hat suli miatt ugye haza kellett volna mar mennem, csak nem tudtam megtenni hetvegen...

Remelem veletek minden jo, aminek jonak kell lennie... Bocsi, hogy emailokra nem nagyon valaszolok, de net nelkul egy kicsit bonyolult... Tanulsag:KELL egy laptop! De nagyon... Mert  a hazban ugye mindenhol van WLAN, csak nekem nincsen hozza gepem... Jah, ami poenos felismeres volt:tegnap eszrevettem, hogy piros az etkezoben a fal. Vegulis majdnem egy honap alatt, nem is rossz... De utana meg azt is eszrevettem, hogy az en szobam meg sarga... :)

Hu... nah, majd maskor, de a lenyeget le kell irni... Megszerettem a  minosegi skot whiskyt... De nagyon... Vorgestern Abend (na jo, tegnapelott este) dumalgattunk, meg kepeket neztunk, mert akkor jottek haza a szulok, meg itt volt a mama is, aztan elokerult 12 eves (na jo, 12 eves volt, amikor vette Gordon, es az 2-3 eve volt) whisky... irdatlan finom... Hat ennyit az eletszinvonalrol... :D

Nem akarok hazamenni... !!! Teleportaljatok nekem ide a sulit, meg a harmonikamat... lecci! Nah jo, megyek. Hetfon. De 15tol leszek zaklathato kb... Addig pihi, suli, osztalykirandulas....

nah legyetek jok!

papa

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr14644753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása