gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

sok mindent írnék...

2008.10.27. 11:15 - felhővándor

Nagyon szívesen írnék most ide sok mindent. De nem teszem. Egyszerűen az már túl sok lenne. Belül zavar van, egyre nagyobb. De kívülről talán még minden rendben van. Keresem azt, ami segíthetne, de nem találom. Közel voltam hozzá, de az őszinteség, amiért hálás vagyok, ismét meggátolt mindenben. Talán a remény fogyott el? Talán az élet? Nem tudom, de egyre azon kapom magamat, hogy ülök, és bámulok ki a fejemből, nem csinálok semmit, mindeközben gondolatban messze járok, egy másik világban. S mikor eszmélek magától értetődő a gondolat, a kérdés: hogyan juthatnék el ebbe a világba? Tudjátok, félek. És ez így van rendjén. Nem tudok mást mondeni, csak azt, hogy félek. Majd egyszer, ha a szemembe nézel, és levetem az álcát, te is megláthatod. De addig marad az, amit látnod kell. Mert te ezt szeretnéd látni. Mert megtanított a világ arra, hogy ne mutassam meg mindnekinek. Mert erősnek kell lennem. De hogyan legyek továbbra is erős, amikor teljesen le vagyok gyengülve? De maradok erős. És kitartok. Ha mégsem, akkor te most már tudni fogod, hogy nagyon hosszú gyengeség előzte meg a dolgokat. Mondhatni beteg vagyok. Nincs meg bennem az egészség. Rengeteg bennem a fél. Reményt kaptam, életet, s mégsem. És ez most bekebelez. De ez van. Én megpróbáltam. Ha egyszer ilyen az élet, akkor én megtanulok nevetni rajta, és továbblépni. Vannak most talán ennél fontosabb dolgok is. És éltetni fog a remény, hogy mindezt talán itthagyhatom, és teljesen másképp kezdhetem el, teljesen máshol. De addig ezt kell teljesítenem, méghozzá jól.

Ezért arcon nevetem a világot, és megkérdem tőle, bármit szeretne tőlem, hogy "minek?".

Talán nem jó ez a felfogás, de most ez jutott. Talán egyszer majd továbblépek. De addig marad ez, beláthatatlanul, reménytelenül, nevetve, pesszimistán, de legbelül hihetetlenül optimistán...

amolyan kötéltáncos módon... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr22734028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boszorkany 2008.11.03. 01:54:04

üdvözlégy Vándor!

Bevallom férfiasan, én még ilyen blogot nem olvastam, nem tudom az egész hogy működik.

Erre-a Tiédre- a Koboldos mese zenéje kapcsán találtam. Nagy kedvencem az a zene, mióta (kb 4 órája) rábukkantam, vagy 30szor meghallgattam. Olyan jó fülbemászó, meg persze a mesét is szeretem.

No de amiért valójában írok, csak annyi volna, h ezt az írásod elolvastam, amihez kommentelek- a többit még nem, feküdnöm kéne így is :). Szóval milyen világról álmodozol Te? Én is többnyire álomvilágban élek, és érdekelnek mások világai is.

üdvözlettel:
a nyugati végek legfőbb Boszorkánya

felhővándor 2008.11.07. 17:02:01

Üdv. az égben Boszorkány!

Nehéz lenne megfogalmazni, hogy milyen is a világ, amiről álmodozom. De egy biztos: más. Egyáltalán nem fizikai. Sokkal inkább szellemi, spirituális, igazi értékekkel, nem fizikailag bemocskolt szépséggel. Nem egyszerű feladat szavakba önteni. De abban a világban lenne olyan érzés, mint amikor fekszel a zsenge fűben egy fenyőkkel ölelt tisztáson, csukott szemmel, üres fejjel, és a nap energiát ad neked, és mindneki, és érzed a fűszálak rezdülését, hallod a fák beszélgetését, és szinte nincs is tested, mert te vagy maga a tisztás!

Most hirtelen ennyi, talán egyszer megírom rendesen is, de félek a szavaktól, mert mindig csak korlátoznak, de jobban, érthetőbben még nem tudom elérni az embereket.

Milyen a te világod?

Üdv. égi vándor
süti beállítások módosítása