gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

keresem a szót

2007.06.17. 21:07 - felhővándor

Én még nem tudom, hogy fogjak hozzá,
Én még nem tudom, hogy kezdjem el,
Keresem a szót, keresem a hangot.

Tudom, elmondva másképp hat minden.
Félek, nem értesz engem majd meg,
Keresem a szót, keresem a hangot.

Nézd, én már lassanként nem hiszek senkinek,
Mégis mindinkább érzem, hogy szükségem van nagyon rád,
Rád, rád, rád, nagyon rád, rád, rád.
Hidd el nekem!

Én már nem tudom, mi az, mit érzek,
Én már mindenben kételkedem.
||: Keresem a szót, keresem a hangot.

Így hát légy kicsit megértő, kérlek,
Néha őszintén segíts nekem!
Keresem a szót, keresem a hangot.

Nézd, én már lassanként nem hiszek senkinek,
Mégis megkérlek, ne menj el, ne hagyj el, egy kicsit várj,
Várj, várj, egy kicsit várj, várj, várj,
Türelmesen!


Illés - Keresem a szót


most én is nagyon így érzek....

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr56100651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása