gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

bocs

2007.07.14. 14:41 - felhővándor

bocs, hogy mostanság nem írtam semmit, de meghalni sincsen időm (tudom ennek most csak örültök) kezdek nagyon fáradt lenni, továbbiakban az elmúlt jó sok napban nem nagyon voltam gépközelben...
nem tudom mostanság leszek e,lassan kéne valamikor aludni is, mert rövid fejszámolás után rájöttem, hogy közel 3 hete nem aludtam át egyetlen éjszakát sem (értsd kb 5 óra naponta 12 helyett)... örülnék annak, ha végre sikerülne, mert már teljesen beszámíthatatlan vagyok. pl. már inni sem akarok (ez pedig azért már nagyon nagyon gázos téma. ott van előttem egy sör, ráadásul a sajátom, erre megitatom valakivel. mondom, hogy itt gondok vannak)
szal a lényeg, hogy majd egyszer írok rendesen, mert lenne mit nagyon nagyon sokat is akár, csak végre szeretnék aludni...

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr32117955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása