gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

változatos nap

2007.09.16. 20:37 - felhővándor

Reggel felkeltem, hívtam Árpit(tegnap fel kellett volna hívnia, hogy leegyeztessük a mai napot). Ki volt kapcsolva, szóval ij, aludtam tovább. ezt kb félóránként megtettem 5től fél 8ig... egyszer bekapcsolva találtam, de nem vártam meg, amíg felveszi. telefonnal a kezembe elindultam zuhanyozni. Ekkor hívott, hogy fél óra múlva itt van. Sietős zuhi, hajmosás, hajtépés, öltözés, kutyázás, és már ide is ért. Találkozott anyummal, aki azóta semmit nem mondott róla, de végre találkozott vele, mert már jórég mondta, hogy tudni szeretné, ki ő... nah mindegy... Kimentünk kálváriához. Valahogy nem volt teljesen rendben, én meg még annyira sem. Bezsélgettünk, de a végén már nem is bírtam rá figyelni egyáltalán, ami szar nagyon. Teljesen nulla voltam. Enniyre mellette még sohasem... :S Nem mentem IT-re. Elsétáltam a templomhoz, és csak néztem, vagy 4 percig, de nem mentem be, pedig tudtam, hogy Dani prédikál. Képtelen voltam rá. Végül kimentem a Kálváriára, és ott ücsörögtem egy órát. Töltöődtem a napfénnyel, meg mindennel. Jól esett, de a végére nagyon nem voltam már jól. Hazaértem, reggeliztem, főztem teát, és beköltöztem az ágyamba. Lelkileg még mindig nulla voltam. Innentről az ismerős cselekedetsor. Blog, msn, falu, film, zene, stb... Megpróbáltam olvasni, de a fejfájástól nem ment, így holnap délutánra marad. (keddi határidő). Nagyrészt teljesen vízszintesen feküdtem, egyszer délután megpróbáltam felülni, de visszazuhantam az ágyra a fejfájástól, és így folytattam a fent említett tevékenységeimet. Sok mesét néztem (tom n jerry, rengeteget) meg stb...
most éppen este van, és még mindig fekszem, és netezek. Lassan kinyomom a gépet, és szundi, mert holnap suli, és még nem tanultam egyáltalán semmit... Pedig bőven lenne mit tanulni... Így marad a hajnal. Ez van. Éljenek a diákévek, és a beteg hétvégék!

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr57167230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása