gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

azok a szemek...

2007.10.31. 18:21 - felhővándor

Folytatás...
Mozi, film eléggé nagy hatással volt rám. A műfajt is nagyon szeretem, nem volt gond abban sem. Összesítve azt mondom jó, bár nem tudom, hogy sokadjára megnézném e...
Nem is ez most a lényeg. Sokkal inkább az, hogy észrevettem valamit. A film után lehetőségünk nyílt beszélgetni a szereplőkkel. (Egyébként nagyon fura-hátborzongató érzés volt, hogy midnenki ott maradt, meg se pisszent, meg se moccant mikor vége lett a filmnek). A beszélgetésre nem szeretnék kitérni, mert nem ez számít.
Figyeltem az embert, aki felvezette a beszélgetést. És egyszer csak elkezdett valami derengeni körülötte. Csak halványan, fehéren. Aztán egyre többet és többet néztem, nem is nagyon foglalkoztam már a kérdésekkel és a válaszokkal. Ott volt. Újra!!! Olyan régen láttam. Viszont ami fura volt, hogy néztem másokat is. Láttam is, kivéve Palcsó Tamásét... Egyszerűen nem voltam képes látni. Csodálatosgyönyörűbizsergetőhátborzongatóérdekesismertismeretlen érzés volt mikor tudatosult bennem mindez. Nem gondoltam volna őszintén szólva....
Kicsi ugrás a történetben, méghozzá Egerig... Alig néhány kilométer innen Tatáról.
Odaértem szerencsésen, igen fáradt voltam, de nem igazán érdekelt. A megnyitón még a fehér háttér is adott volt (ill. a korreferátumoknál is) és így minden passzolt. Sokat gyakoroltam, és egyre inkább rájöttem, hogy tényleg újra kinyíltak a szemeim. Annyira boldog voltam!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr35214512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása