gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

a koleszos évek emlékére...

2008.01.27. 21:34 - felhővándor




Hányoszor hallgattam meg ezt a dalt, abban a bizonyos 403-as szobában... A 312-ben még szó sem volt róla, de a 403-ban utolért... Mindezt Sopronban, az ott töltött néhány hónap alatt...
A zene által választjuk a hangulatunkat, vagy a hangulatunknak megfelelően a zenét?
Persze erre mindenki azt mondja, hogy természetesen a mondat második fele az igaz... Így gondolom én is, és mégsem. Lehet, hogy úgy kezdődik, de egy idő után a dal rabulejthet minket, ha nem vigyázunk. Ha egyre csak azt hallgatjuk, bennünk él, és mi élünk őbenne, de voltaképp nem a mi dalunk, így idegen, és szörnyű folyamatok mehetnek végbe bennünk...
ÉVek múltán rátaláltam erre a számra, és visszanézve tényleg ilyen voltam. Ez munkált bennem, ez volt az életem...
Kinőttem, de hogy most mi vagyok, azt Neked kell tudnod, kedves olvasó. Hiszen itt e földön az vagyok, akinek te látsz, és a sok sok én képből, amit alkottok rólam élek, mert ha igazán látnátok, annak aki vagyok, már rég nem élnék...
Én az vagyok, akinek te látsz... Számodra mindig az leszek, és más nem lehetek. Nem kérhetlek, hogy láss engem úgy, ahogyan én látom magamat... Hiszen mások vagyunk, azaz mivel ok és okozat nincsen, más célok vagyunk, más a célunk, ehhez kicsit más a látásunk, és másféle látással nem láthatjuk ketten sem ugyanazt... Legfeljebb érezhetünk nagyon hasonlót, de akkor már túlnyúltunk a fizikai világon, és egy másik történet határát súroljuk, amit nem ma este mesélek el...

Áldott éjt!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr57314029

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Std Check 75006 2017.11.27. 05:37:04

Preschool newsletters templates - taihyvh

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása