gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

filmek

2008.07.30. 09:25 - felhővándor

Tegnap este nem volt hozzá energiám már, de most írom. Néztem mostanság néhány filmet. Kicsit célirányosan. Van egy oldal, annak az ajánlatából. Az a lényeg, hogy tudtam, hogy tetszeni fognak.

Az első a K-PAX volt. Ezt nagyjából már láttam hittanon, de a végét sajnos nem sikerült megnéznünk, és a dvd-hez sem sikerült hozzájutnom. Szóval most megnéztem újra, előről, csak éppen angolul. :) Nagyon jó film, mindenkinek csak ajánlani tudom. A történetébe nem igazán mennék bele, ha körbenéztek neten, több összefoglalót is találtok róla. Viszont ha odafigyeltek rengeteget tanít. Annyi minden van benne, hogy hihetetlen.
A másik film amit megnéztem így az a PAY IT FORWARD volt. Hát. Ha sikerül megszereznem magyarul, akkor biztos vagyok benne, hogy viszem be suliba megnézetni a többiekkel. Írni nem nagyon szeretnék róla, meg kell nézni, és kész.
Pont ugyan úgy, mint a PACEFUL WARRIOR-t.
Ott van még a HANCOCK is, amit csak azért néztem, mert gondoltam gyorsan lejön. Kicsit távol áll tőlem, viszont ebből is rengeteget tanultam. Persze ehhez oda kell figyelni az egészre. Úgy globálisan is, meg részletről részletre is (akár egy kirakó XD). Rájöttem, hogy néha a távolság a legépítőbb ami két ember között lehet. És talán pont ezt élem meg én is. Remélem. De így most mindenesetre kicist könnyebb.
Ezen kívül megnéztem még a KUNGFU PANDA-t. Hát címe alapján nem volt olyan szimpi, meg szerintem már a mennyiség rovására megy a minőség az ilyen jellegű meséknél, de ez van. Rávettem magamat. Mellette kártyázgattam, meg minden, szóval nem is igazán figyeltem rá. De mégis volt egy jelenet, ami megfogott. Amikor az apa elmondja a titkos receptet, és ahogyan ez hat a fiúra. Teljesen igaza van. Mindenben. :)

Mást talán nem néztem. Jah, de, tegnap lazításként a SZÁLLÍTÓ c. filmet. Az is jó, meg voltaképp tetszett is, de nem találtam benne kimondottabban olyat, ami ilyen téren megragadott volna. Talán a szabályok az egyedüliek. Más nem hinném. De azért tetszett, meg jólesett ebédfőzés, meg gyümitorta sütés után kicsit lazítani. :)

Szóval nézzetek filmeket, és keressétek benne azt, hogy ez mit jelent nektek. Mindig jelent valamit. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr26592254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.08.03. 00:14:04

A K-PAX kiváló film. A Pay it Forward szintén az. Nem csak ezért - úgy érzem egyezik az ízlésünk.

Az A.I. Mesterséges értelem című filmet láttad már? Ha nem, ajánlom. Tetszeni fog.

felhővándor 2008.08.03. 09:32:23

Még nem láttam, de köszi, meg fogom nézni, csak valahonnan meg kell szereznem. :) De ez legyen a legkisebbgond.

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.08.03. 13:07:32

A legkisebb gond nem legyen gond. Küldök egy e-mailt...
süti beállítások módosítása