gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

már itthon, de még fáradtan, és tennivalók között

2008.09.10. 01:07 - felhővándor

Tegnap este sikeresen hazaértem. Fura volt itthon lenni. Már a reptéren is fura volt, hogy magyar szót hallok, hát még amikor itthon voltunk. Beszélni is fura volt magyarul, hiszen már kezdtem megszokni a németet. Igazából fájt, hogy el kellett jönnöm, de hát ez van. :(

Majd talán legközelebb... :) (Legyek optimista!) Szóval egészben hazaértem, úgy, ahogyan azt kell, a repülés külön élmény volt visszafelé, egyszerűen leírhatatlanul csodálatos. :) Aztán sok beszélgetés itthon, meg hát megszokni az új helyzeteket, nah, az még idő lesz. Pl. 2 szobából lett egy, mama itt lakik, a szobámban ideiglenesen nincsen bútor, csak az ágyam meg az asztal+szék, nah mindegy. Csak még keresgélem rendesen a cuccaimat, mert ugye suli van, ahhoz meg kellenek, mert miért is ne kellenének... Suli. Ha már itt tartunk, akkor... Volt ma német osztályozó vizsgám, mert előrehozott németet szeretnék tenni, és hát most már nincs is visszaút, szóval fogok is, és 5re sikerült. 86 %-kal, ami szerintem nem a legjobb, de hát még tanulnom kell rengeteget, az biztos. Rá kell hajtanom a németre, nagyon. Ez tuti. És tök jó, hiszen voltaképp segítségem is van hozzá. Csak kicsit kényelmetlen volt így, hogy 2 éjszaka alig alvás után nekiugrunk, és hát van tétje. De szerencsére sikerült, és ez a lényeg. Aztán akkor volt még töri TZ, de a tanárral megbeszéltem azt a balesetet, hogy itthon hagytam a cuccomat. (Tudtam, hogy évkezdéskor TZ lesz, és gondoltam is, hogy kiviszem a törit, de kimaradt. ) Legalább hazafele nem lett túlsúlyos a tatyóm :D (19,7kg, de már a pulcsit is ledekáztam, hogy melyiket veszem fel, melyiket rakom be :D) Nah mindegy... Megvolt az első sulis nap, de még olyan rohangászós, ismerkedős... Igazából nem éreztem még annyira iskolának az egészet. Lehet, hogy kellett volna? Nem tudom. A vizsgán paráztam, de jó tételem volt, bár szerintem mindegyik jó tétel volt. Familienalltage :) Simán a német dolgaimat mondtam el. Az bennem volt, meg szókincsben is sokkal egyszerűbb, és kész. A tanár meg nem szólhat semmit sem, neki semmi köze ahhoz, hogy igaz-e, vagy sem, csak azt kell néznie, hogy beszélek, és hogy hogyan. :D És beszéltem. Bár volt néhány határozottan nagy hibám, de azt javítottam rögtön (betudom a fáradtságnak), és így elnézem magamnak. nem 15/15, csak 13, de hát soha rosszabbat!

Annyi mindent tudnék még írni. És egy összesített beszámolóval is még tartozom. Viszont lassan aludni is kéne, de előtte még összepakolni a cuccomat az osztálykirándulásra, mert holnap 1-kor indulunk. Vagy holnap hajnalban kelni, és összecuccolni. Nem kell sok, de tuti, hogy valamit itthon fogok hagyni a kavarásban. :D

hm... mit írjak most még így hirtelen? Őszintén nem tetszik itthon lenni, de remélem ezt a sulival elfelejtem szépen lassacskán... Báááár... Túl könnyű az órarendem eddig... (1x7 óra, 1x5 a többi meg 6) ez az eddigiekhez képes kevés. Persze jön még a filozófia, meg talán orosz? Nem tudom, szívesen tanulnám. De lehet, hogy eszperantó lesz belőle, meglátjuk melyik németnek ugrok neki... (Gondolkodom a felsőn is, tanulni kell, meg tanulni, de nem kivitelezhetetlen).... Nah mindegy... Asszem most alvás, holnap meg kelés 6 előtt egy kicsivel, hogy még össze tudjak gyors pakolászni, mert az fontos... Később már suli, és hát onnan kicsit bonyolult a pakolást megoldani. :)

Jó éjt, reggelt, vagy napot!

Osztálykirándulásról vagy pénteken, vagy szombaton jövök, ezt majd még meglátjuk... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr21656482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása