gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

rég nem írtam

2008.10.12. 22:33 - felhővándor

Jó rég nem írtam ide semmit. Talán amiatt, mert lusta vagyok, talán csak amiatt, mert nem vagyok hajlandó magammal elszámolni. Megígértem egy német beszámolót, de valahogy képtelen vagyok leülni, és megírni végre... Pedig pont ezt kellene. Csakhogy olyan nehéz itthon lenni, szívni benn suliban, hallgatni Kálmi hülyeségeit, és ellenkezni, és nemellenkezni, és elfogadni, és nem kimondani, és nem kiakadni. Tényleg nehéz sokszor. Szegény nem ebben a világban él, és mégis ezt a világot akarja irányítani. De ha néha valaki ezt megmondja neki, akkor teljesen kiakad, és hát, de hogy ilyen nincsen. De van. Itt az élő példa. Na de mindegy, ezt úgy is csak azok értik meg igazán, akik ott ülnek velem együtt a suliban, és tűrik.

Sok minden volt. De tényleg. Volt Mártinak szülinapja, ahol valami történt, amit majd egyszer leírok. Aztán múlt héten voltam színházban, hát jó is volt, meg nem is. Szeretem a musicalt, és emiatt határozottan jó volt. De különben meg néha nem tetszett. Nah, mindegy. Meg a témafeldolgozás sem jött be igazán, én máshova raktam volna a hangsúlyt. Erről ennyit. Aztán még gyors hajmutogatás után hazajövetel, meg egy vadász Márkkal. Másnap délelőtt visegrádon esőnézés (mászófalazás lett volna, de persze, hogy addig esett, amíg haza nem indultunk), este meg KÁRPÁTIA koncert. Legalább akkora élmény, mint a tavalyi, csak idén sérülés nélkül, meg este csövezéssel tatabányán. (Hát igen, csórók vagyunk, taxira nem költünk, meg amúgy is, akkora buli volt! Főleg a viccek, meg a sztorik... Ennyit rég röhögtem egy éjszaka alatt) Jah, egyébként még pénteken befestettük Katával a hajamat feketére, bár csak színező, szóval azért kopik lefele... :) Aztán mi is volt még? Volt hétfő pesten. Tök jófej nagybátyám van! :D Aztán volt suli, meg suli, meg suli, aztán Barátságban a természettel pénteken. De előtte még csütörtök este hazajött Balázs... Ez tiszta meglepi volt, de örülök neki, még akkor is, ha nekem most csak a nappali jut, és a gerincem már teljesen tropa az ágy miatt. Nah, Barátságban a természettel volt. Erről ennyi talán elég. Már a 3. csoportomnál ki voltam készülve teljesen. Azért lehet, hogy mégiscsak sok nekem 57 ovis egyszerre? Bár voltak jó, meg voltak rossz csoportok, ahogy az lenni szokott. Vagy csak előadó kérdése, mint az időjárás meg a turista? Na mindegy, asszem. A lényeg, hogy túléltem, megvolt. Jövőre sztem már nem megyek. Kinövöm a gimis kort, amikor ilyenekre nekem még időm van. :) Aztán szombat az csak úgy slutty elment, este elmentünk a Bertába vacsizni Márkkal, Mártival, Balázzsal, Judittal. Már csak nekem kéne egy pasi :P De majd meglátjuk. Este még itthon filmeztünk (mert van projektor, és akkor az tök buli), aztán szépen alvás... Ma meg vasárnap, ami azt takarja, hogy aludhatnék, ha nem hallgatnám hajnalban azt, hogy akkor most mi van... (Hát a nappali akárhogy nézzük nem hangszigetelt, és eléggé átjáróház...) Délelőtt aludgattam, meg sütögettem, aztán meg ebéd, meg süti, meg tanulás, meg gép, meg ami kell... Este meg egy séta, ami csodálatos volt. :) Köszönöm!

Most ennyi...

ui. Rájöttem, hogy a blogom megy át amolyan tényközléses naplóba... Pedig amikor elkezdtem sokkal inkább volt filozofikus. Talán én is visszatértem a fizikai világhoz? Remélem nem, hiszen a jelek nem ezt mutatják. Talán a blogom is visszaterelődik egy idő után. Azon leszek. Hiszen gondolatok vannak ám most is, talán több is, mint eddig bármikor, csak leírni vagyok lusta... Meg nem is kéne ennyit gép előtt ülnöm, hiszen 28-án érettségi... :S

Nah, jóéjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr59710734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása