gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

most a múlt helyett...

2008.10.15. 20:45 - felhővándor

... ha egyáltlalán van értelme a "múlt" kifejezésnek. Mert szerintem nincsen. Hiszen minden most van! Hiába emlékszel, akkor ott az emlékezés folyamán a fejedben újra megéled az egészet, és máris valóság. Sokkal valósabb, mint az, amit ez a fizikai világ mutat. De most voltaképp nem is erről szerettem volna írni...

Hogy miről? Az új reményről... Szavakkal felfoghatalan. De reményt kaptam valakitől, és ez most mindennél fontosabb... Nem tudom mi lesz, nem tudom, hogy lesz, de remélem, hogy Ő, aki most is figyel rám fentről, betakargat, és a remény lángocskáját ébren tartja bennem. Olyan régen vártam már rá! Ha nem is ismertem, tudom.

Szóljon most neked a dal! Lehet, még korai, de én mindig is maradok a menthetetlen őszinte...

 

 

Köszönöm a mai délutánt, a búcsút, azt, hogy eltűnhettek a felhők, és felragyoghatott a Hold, úgy, ahogy csak ritkán teszi meg :)a

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr4715901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása