gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

meg mindig itt

2008.08.14. 19:23 - felhővándor

Meg mindig itt. Ma voltam Kolnben. Nagyjabol egesz napos kirandulas, egyedul. Tok jo volt. Csak kicsit faraszto. Varosban is jol mukodik az iranyerzekem, es ennek nagyon orulok. Nem is tudom. Sok minden lenne, amit leirnek, de annyi idom sztem most nincsen. Viszont irok naplot itt, tenyleg minden este tok rendesen, szoval majd begepelem abbol, vagy nem tom. Annak alapjan csinalok majd egy zanzasitott bejegyzest. Meglatjuk. Messze van meg a hazamenetel, azaz kevesebb, mint egy honapnyira. Ennek egyfelol orulok, masfelol viszont nem. Tetszik az itteni elet, nagyon. Tenyleg nagyon jo. Kar, hogy nem itt elek, bar buszke vagyok arra, hogy magyar vagyok, szoval szokasos kettosseg. Nem tudom mit irjak most meg nektek hirtelen. Azt, hogy kiakadtam a hangszerboltban (kerdojel, csak nem talalom a billentyuzeten)... Gondoltam nezek magamnak harmonika (mindketfele) kottat, de nem jott ossze. Tul konnyu volt minden, es tul modern. Szeretem a klasszikus zenet, es a futamokat, es a virtuozitast. Az a huzzuk vonjuk nem nekem valo. Nagyon nem. Szeretem, ami tele van erzesekkel. Es a hangszerboltban semmi szep klasszikus zenes, kicsit nehezebb kotta nem volt. Mindegyik olyan ujjgyakorlat. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy olyan jo vagyok, csak azt, hogy a kottakat itt mashoz merik. Jah, es lattam ma a maximalisan nekem valo harmonikat. Bar fekete volt, es nekem talan jobban tetszik a szines, leginkabb a zold, vagy a melykek. Szoval gombos, tele hangszinvaltokkal, es basszusvaltos. (ez az ami az enyemrol hianyzik) azt lehet elerni vele, hogy az ember basszuson is tud dallamot jatszani. Nah kis okositas utan csak annyi, hogy faradt vagyok, mert pulheimbol hazasetaltam, gyorsabb volt, mint 45 percet varni a buszra, jah es egyebkent igy is vettem egy kottat, de komoly 1 euroert a leertekelt, hasznaltakbol. Kicsit pop jellegu, de legalabb kotta. Es most meginkabb hianyzik az en ici pici Grandinam. Szegenyke... Mi lehet vele (kerdojel)

Szoval ha hazamentem kaptok egy beszamolot, amit majd megirok, amit lesz idom.

jah, jot tett a mai nap. Irok egy levelet, es kicsit nehez most minden... Eletemben eloszor foglalom igy ossze a dolgokat. Lemasolom majd magamnak is, es talan be is gepelem... Szoval csak varjatok, varjatok es varjatok... :) mas dolgotok nincsen. Azt meg, hogy kivel mikor tudok osszefutni hagyjuk, mert mar most nincs hazamenes utan semmi idom egy hetig. De azert lehet majd jelentkezni :)

nah legyetek jok, most hirtelen ennyi... pa

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr8616189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása