gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kísért a múlt

2007.08.01. 20:53 - felhővándor

néhány napja eléggé elment a kedvem mindentől... voltak még felvillanásaim, de éreztem, hogy valami nagyon hiányzik most. nem tudtam mi. ott voltam az emu-farmon, simogattam a pacit, de nem éreztem azt a szeretetet, mint előtte. néhány napja mintha hiányozna. tudom nem fogyhat el sem a környezetemből, sem belőlem, mégis nagyon úgy éreztem.
ott voltam, és teljesen közömbös volt minden.
egyedül maradtam a világgal, érzések meg nem voltak...
aztán jött a mai nap
jól indult volna... de nagyon fájt a fejem, szemem, teljesen ki voltam...
kicsit összébbkapartam magam, kisírtam magam, és akkor uccu neki meló...
kicsivel később meg észreveszem, hogy van egy seb a kezemen... már megint kikapartam :'(
észre se vettem...
én NEM AKARTAM!!!!
és megint itt vagyok. tényleg azt hittem vége.
ennek soha nem lesz vége.
összetörten fekszem egy gödör alján... a zuhanásban, a megérkezésben összetört minden csontom. a felfelé mászásban elfogyott az erőm, talán rosszul léptem egyszer, és most itt vagyok. a gödör mélyén...
talán lesz még egyszer föl, talán ott maradok örökre, és csak a lelkem száll fel...

boldog névnapot!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr21130315

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: boom beach hack.org 2018.01.31. 20:38:59

Point 'n' Click játékok - Tárgyak 4 rész. - Flash Játékok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása