gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

orvostól orvosig

2007.10.06. 11:32 - felhővándor

Múlt hét hétfő este végre úgy döntötem, hogy nem ártana látnia egy orvosnak. Visszatekintve rossz döntés volt. Hogy mi vezetett erre? Vasárnap este nagyon fájt a fejem, zsibbadtam, néha csőlátásom volt, meg ilyenek...
Végül kedden kaptam egy sms-t, hogy a doki vár, menjek hozzá óra után. Mentem. Elmondta, hogy lehet, hogy van egy vérömleny a buksimban, és kéne egy ct, de ő oda nem utalhat, csak neurológiára, onnan próbáljak menni. Visszamentem suliba, elmondtam anyumnak, felhívta azt, akit kellett, és végül arra jutott, hogy mire időpontot kapok tbányán neurológián, aztán ct-n elmúlik az év. Így hát akkor próbálkozzunk, menjünk baleseti sebészet... Csináltak egy röntgent, dokibácsi azt mondta, hogy pihizzek otthon, meg ne nézzek sokat tv-t (alig volt 30 éves, és a számítógépet meg sem említette... :P) Aztán kb ennyi. A "majd elmúlik" c. kezelésforma. Csütörtökön azért megpróbáltam neurológiára menni. Vártam 2 órát szépen illedelmesen, végül behívtak. Megkérdezték mi a bajom, elmondtam, mint már jó sokszor, aztán megkérdezték, milyen idős vagyok. Kitalálták, hogy mivel nem vagyok még 18 ők semmit nem tehetnek menjek a háziorvosomhoz. 5 hónap... De ők semmit nem tehetnek. Végülis mentem a háziorvosomhoz, ő elküldött szemészetre. Szemészet persze csak másnap. (Kisebb hiszti, hogy fogadjanak, és ne csak 2 hét múlva időpontra). Dokinéni közli velem, hogy egy kicsit rövidlátó vagy, eddig biztos nem figyeltél rá... Kössz szépen. Vissza háziorvoshoz, fejfájás egyre gázosabb. Múlnia kéne, de csak erősödik. Péntek óta alig eszem, nem alszok, és csütörtök van. Háziorvos elmondja, hogy ő voltaképp nem tud semmit tenni most, vissza kéne menni tbánya balesetire, és akkor majd ők küldenek egy idegorvoshoz. Visszamentünk. Másik doki volt, jól megkérdezte mi a bajom, stb. elmondtam. kb megint megkaptam azt, hogy "semmi bajod". Végre továbbküldött egy idegorvoshoz (külön élvezet volt megtalálni, hogy hol is van voltaképp a rendelés.) A doki jófej, kedves, tényleg tudja, hogy mit csinál, érezni rajta. Közli velem, hogy voltaképp egy igen nagyon csúnya agyrázkódásom van, vérömlenynek ennyi idő után kicsi az esélye, pihenjek otthon sokat, ha tehetem. Mondja azt is, hogy volaképp csak azért küldtek hozzám, hogy valaki végre azt mondja, hogy csak ez a bajod. Eddig nem merték, én most kimondom. Ne aggódj, semmi komolyabb, akkor most nem ülnél itt. Pihi, kb még egy hétig fájni fog a fejed, ha jöv. hét pénteken is nagyon rossz még, akkor hívj fel, és megnézzük mit tehetünk....
Hát kb ennyi...
Eltelt több mint egy hét az utolsó vizsgálat óta, még mindig fáj egy kicsit a fejem, de jobb pillanataimban már észre se veszem. Enni még mindig nem tudok rendesen, aludni már nagyjából... Bár általában a kimerültség dönt le a lábamról...

Akkor számoljunk, ha kéne vizitdíjat fizetnem:
1.sebészdoki
2. baleseti
3. neurológia, de itt visszakaptam volna, szóval ez nem számít
4. háziorvos
5. szemészet
6. háziorvos
7. baleseti
8. idegsebészet
9. háziorvos (mert a végén persze visszamenni hozzá, és elmondani, hogy mi lett, leleteket bemutatni, igazolást kérni, stb...

szóval 8x 300 Ft, azaz 2400 pénz arra, hogy ide oda rohangáltam...
és mellette még a KRESZ vizsgámat is elbuktam, mert háziorvosom azt mondta, hogy várjuk meg mi lesz a fejeddel, utána adok igazolást... (Pénteken le kellett volna adnom, hogy mehessek vizsgázni... :(   )

Magyar Egészségügy...
ne kezdjetek vele

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr25187990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása