gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már megint régóta nem írtam... Hiba.

2008.07.29. 21:11 - felhővándor

Szóval azóta azért történt egy s más... Voltam Hamlet-en, mint rockopera (nagyon szeretem ezt a műfajt) a Magyarock Dalszínház ( www.magyarockdalszinhaz.hu ) előadásában, és nagyon tetszett. Persze tudom, hogy mindez nagyon szubjektív, de nekem nagyon bejött. Persze voltak kis bakik, pl. elrontottak egy sort, egyik srác (egyébként, aki Hamletet játszotta), nemigazán tudta a szövegét, de nagyon jól megoldotta. Ha nem mellettem beszélgetik, meg nem látom előtte is, hogy szövegkönyvet olvas, akkor lazán azt mondom, hogy ez benne van a szerepében. A kedvenc jelentem az volt, amikor megjelenik Hamletnek az apja szelleme. Jah, azt eddig nem írtam, hogy a Várgesztesi várban volt az előadás. Már magában az is, hogy egy ilyen várban, ilyen színdarab, fatuskókon ülve, szabadtéren, csillagokkal. Elvarázsolt. :) Szóval kedvenc jelenetnél meg az ének is nagyon ott volt, meg a vár egyik "ablakában" jelent meg a szellem, tényleg a "semmiből", meg persze műfüst... Szóval nagyon ott volt az egész. Technikailag kevésbé, pl. a végén volt egy srác, akit egyáltalán nem lehetett hallani, meg néha gond volt a mikroportokkal, de engem ez igazán nem zavart. Erről nem kimondottan ők tehettek, és ez nem a felkészültségen, illetve felnemkészültségen múlt. Szóval jó volt, az a lényeg. Biztos, hogy máskor is elmegyek majd az előadásukra. És azt nem is mondtam, hogy 1000 Ft volt, pedig voltam már rossz előadáson 3000ért Pesten.

Mint látjátok, németországba nem sikerült kijutnom. Nem tudom miért, nem válaszolt az emailekre Helena. Hát nem örülök neki, de tovább kell lépnem. Nem voltam Zánkán a Fesztiválon, pedig jó lett volna, de bátyám most nem engem vitt. Pedig még festegettem is a falat, meg minden! Persze festegetés nem ezért volt, hanem hogy ne unatkozzak itthon, de akkor is! :)

Aztán nem is tudom mi volt még. Jah persze. Filmek. Erről majd külön. Meg aztán van még szoba, lakásrend. Erről is külön. Meg Neked is lógok egy bejegyzéssel. Nah azt majd egyszer talán megkapod. De nem csak neked fog szólni...

Szóval most ennyit, jóéjt mindenkinek!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr58591651

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ramos de flores para cumpleaños a domicilio 2017.10.08. 05:39:38

Abfahrhelfer ls 2011 - Tema rosa para blackberry 9700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása