gondolatok az égről a földön

Szemetesládám. Igen, ez a blog a szemetesládám. Amit nem tudok senkinek elmondani, vagy nem akarok, mert nincs a közelemben senki, aki megérthetné, azt leírom ide, könnyítek magamon. Néha az indulat szüli a szavakat, máskor a fájdalom vagy a boldogság. Egy egy pillanatot ovlashatsz életemből, létemből, gondolataimból. Köszönöm, hogy ellátogattál hozzám!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

?

2007.06.11. 21:54 - felhővándor

kérlek mosndd Istenem
kérlek segíts énnekem
adj erőt az élethez
adj erőt a szeretethez.

a világ ellenem fordul
s kitaszít önmagából
nem viseli el létem
széttépi a szívem

nem hallom dalom hangját
nem értem létem célját
nem látom sólyom szárnyát
nem érzem szíved dobbanását.

barátom volt, mégis idegen
ellenségem, s most szeretem
egységnem éltem a földön
s most itt vagyok, kétségben

nem értem mért vagyok itt
miért nem hagytál meghalni
adtam lehetőséget ezret is
mégis azt mondod: ÉLNEM KELL.

e világban én már csak szenvedek,
miért nem veszed észre e kűzdelmet?
miért nem térhetek vissza Hozzád
miért kell még mindig élnem?

mi a lényege életemnek
mi a célja létemnek
miért nem lehetek otthon nálad?
kérlek vedd észre: összeroppant a világ.

adj célt, legyen miért élnem
adj erőt, hogy elviseljem
adj lelket, hogy érezzem
adj szert, hogy én legyek.

itt a földön csak szenvedek
nem talállak téged
kérlek mutast meg magad
legyen miért élnem.

kérlek enegdj magadhoz
kérlek lehessek egy veled
kérlek legyen halálom
tudod...
csak HALÁLOMAT VÁROM...

napisten havának 11. napján edzésen

A bejegyzés trackback címe:

https://egivandor.blog.hu/api/trackback/id/tr6296994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása